Hyundai Ioniq 6 N заснет с разделени фарове и заден спойлер
Hyundai подготвя високопроизводителен Ioniq 6
Hyundai първо загатна за възможността за високопроизводителен Ioniq 6 само седмици след разкриването на стандартния електрически седан в средата на 2022 г. Въпреки това, имаме основания да вярваме, че последващата производствена версия няма да бъде толкова вълнуваща, колкото концепцията RN22e.
Шпионски видеоклип от Нюрбургринг
Нов шпионски видеоклип, заснет на Нюрбургринг, показва горещия четириврат EV с камуфлаж и тема "Never just drive". Той не изглежда толкова мускулест, колкото RN22e, тъй като му липсват изпъкналите задни калници на концепцията. Все пак, може да е малко по-широк от стандартния модел. В крайна сметка, Ioniq 5 N е малко по-широк от по-малките си версии.
Промени в дизайна
Има някои промени в предната част, където тестовият автомобил изглежда има разделени фарове. Логиката ни подсказва, че пикантният N дериват ще бъде базиран на обновения Ioniq 6. Не би имало смисъл да се приеме темата за разделените фарове само за модела N. Предполага се, че всички версии на електрическия седан ще имат тези фарове.
Аеродинамични елементи и камери
Главните фарове изглежда се намират по-ниско на бронята, под това, което може да е широка LED светлинна лента. Ако е така, това би имитирало разположението, използвано при последния Sonata. Въпреки че този прототип има странични камери, те са законни само в определени части на света. На други места, Ioniq 6 N ще има традиционни огледала.
Подобрена производителност
Камуфлажът, използван за задното крило, е безсмислен, тъй като можем да видим големия аеродинамичен елемент, прикрепен към багажника. Стандартният автомобил вече изглежда интересен, но версията N трябва да бъде още по-привлекателна. Той крие големи въздуховоди отпред, където бронята излиза малко повече от обикновения Ioniq 6.
Технически спецификации
Техническите спецификации са обвити в мистерия, но има вероятност Hyundai да използва двойномоторната, задвижвана на всички колела конфигурация от спортния електрически кросоувър. Ioniq 5 N разполага с 641 конски сили и 740 Нм въртящ момент, достатъчни за 0 до 100 км/ч за 3.4 секунди. Високият модел тежи 2205 кг, но неговият седанов събрат може да е малко по-лек, тъй като обикновеният Ioniq 6 тежи малко по-малко от еквивалентния Ioniq 5.
Има слухове, че може да получи повече мощност, но нищо не е официално на този етап. Батерията с капацитет 84 кВтч осигурява 355 км пробег в Ioniq 5 N. Казано това, по-елегантната форма на седана може да отключи още няколко километра за Ioniq 6 N. Когато сравняваме обикновените версии на двата EV, седанът е малко по-напред от кросоувъра по отношение на пробега.
Като се има предвид, че току-що удари "Зеления ад", първият електрически спортен седан от Hyundai вероятно няма да дебютира до края на 2025 г. Не е ясно дали официалната премиера ще съвпадне с обновяването на обикновения модел или дали N ще дойде малко по-късно.