Hyundai IONIQ 5 N срещу Mercedes-AMG GT: Електрическа мощ срещу спортен лукс
Hyundai IONIQ 5 N срещу Mercedes-AMG GT: електрическа мощ срещу класически V8
Два изключително различни автомобила се изправят един срещу друг. От едната страна е 100% електрическият Hyundai IONIQ 5 N, а от другата - класическият Mercedes-AMG GT, като и двата модела разполагат с четири задвижващи колела.
Mercedes-AMG GT: мощен V8 и впечатляващи характеристики
Mercedes-AMG GT е оборудван с четирилитров, V-образен, осемцилиндров турбоагрегат, който генерира максимална мощност от 585 конски сили и въртящ момент от 800 Нм. Автомобилът разполага с 9-степенна автоматична предавателна кутия, тегло от 2130 килограма и цена от 165 000 английски лири.
Hyundai IONIQ 5 N: бъдещето на електрическите автомобили
В противоположния ъгъл е изцяло електрическият Hyundai IONIQ 5 N, който разполага с два електромотора за обща мощност от до 650 конски сили и въртящ момент от 740 Нм. Въпреки че няма истинска предавателна кутия, като всеки друг електромобил, IONIQ 5 N има виртуална такава, проектирана и изпълнена с изключителна прецизност. Теглото на електромобила е 2235 килограма, а цената му е 65 000 лири.
Заключение
Срещата между тези два автомобила показва как технологиите и иновациите в автомобилната индустрия се развиват паралелно. Докато Mercedes-AMG GT предлага класическа мощ и престиж, Hyundai IONIQ 5 N демонстрира бъдещето на електрическите автомобили с впечатляваща производителност и иновации.