Honda Vezel e:HEV RS дебютира в Япония с по-ниско окачване и спортен облик

Новата RS версия разширява гамата
Honda добави RS изпълнение към обновената през 2024 година гама на компактния SUV Vezel, познат в Европа като HR-V. Моделът остава на хибридната платформа e:HEV и се предлага с предно или двойно задвижване.
Визуални промени с акцент върху спорта
RS се разпознава по специална решетка с емблема RS, по-агресивни брони и тъмни хромирани елементи. Страничните прагове и 18-цоловите алуминиеви джанти с диамантено изрязване допълват визията. Клиентите избират между пет цвята, сред които Premium Crystal Red Metallic. Двуцветно лаково покритие не се предлага.
Оборудване и интериор
Кабината получава тъмна тема с червени шевове и декоративни акценти. Воланът и селекторът са облицовани с кожа, таванът е черен, а седалките разчитат на Lux Suede вложки с анти-слип покритие. Стандартният списък включва:
- пълни LED светлини;
- отопляеми седалки и волан;
- двузонов климатик;
- безжично зареждане;
- hands-free капак на багажника;
- пакет ADAS Honda Sensing.
Опции са само мулти-изглед камера и 10-говорителна аудио система.
Инженерите са понижили окачването и са пренастроили електрическото серво за по-директни реакции. Свободният клиренс е намален, а общата височина пада от 1 580 мм на 1 545 мм.
„Намалената височина позволява на модела да влиза в механични многоетажни паркинги.“ — Honda.
Задвижване без промени
Хибридната система e:HEV комбинира 1,5-литров бензинов двигател с два електромотора. Сумарната мощност е 129 к.с. (96 kW / 131 PS), а въртящият момент достига 253 Nm.
Продажбите в Япония започват през октомври. FWD версията струва ¥3 748 800 (около 25 500 USD), а AWD вариантът ¥3 968 800 (приблизително 27 000 USD). RS е с ¥480 700 по-скъп от изпълнението e:HEV Z, върху което е базиран.
Изображения: Honda