Honda използва въртящия момент на електрическия мотор за по-добро управление
Ако мотоциклетът в тези патентни изображения изглежда смътно познат, това е защото има очертанията на радикалната концепция Riding Assist-e на Honda, променяща формата си от 2017 г. Въпреки това, под кожата му това е напълно различен поглед върху идеята за използване предимствата на електрическата енергия за подобряване на мотоциклетите на бъдещето.
Концепцията Riding Assist-e беше впечатляваща; той може да променя електрически ъгъла на кормилната глава и междуосието, а във формата с дълго междуосие може да се самобалансира, дори когато е неподвижен, като просто използва задвижващ механизъм в кормилното управление, за да завърти предното колело наляво или надясно. С електрическо задвижване той може да се движи напред или назад, като същевременно се балансира, дори без ездач на борда. Интересни неща, но не е ясно как тази способност би била от полза за повечето ездачи.
Този нов дизайн, макар че споделя стила на Riding Assist-e, има напълно различна система за електрическо задвижване. Има два отделни патента за концептуалния велосипед. Единият се отнася до двата електрически мотора, задвижващи задното колело, и отделен, който се отнася до монтирания на предната главина модул. Чрез използване на компютри и инерционни измервателни уреди за преценка на ъгъла и отношението на мотора, разпределението на въртящия момент към тези двигатели може да се управлява, за да се подпомогне управлението и производителността му.
Да започнем с двата двигателя отзад. Те са монтирани надлъжно и...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg