Хиляди служители на дилърите на Chevy получават интензивно обучение за електромобили
Chevy стартира нова програма за обучение на служители за електромобили
Електромобилите стават все по-разпространени и дори могат да се считат за основна тенденция днес, но купувачите все още посочват множество проблеми с процеса на пазаруване и опита в дилърите. Един от тях е липсата на знания у търговците и тяхната способност да отговарят на въпроси относно новите превозни средства. Chevy се стреми да реши този проблем с нова програма за обучение, която се очаква да обхване 7,000 служители в пет щата.
Фокус върху електромобилите
Michael MacPhee, директор на продажбените операции на Chevy, заяви: „В миналото сме провеждали събития с тестови шофирания. Правили сме обиколки в пет града. Но това е първият път, когато сме толкова фокусирани върху електромобилите.“ Програмата стартира преди натиска на GM да пусне нови електромобили в няколко сегмента през следващите години.
Подобряване на клиентското обслужване
По-запознатият персонал в дилърите обикновено води до по-добро изживяване при покупка, особено за нови технологии като електромобилите. Chevy също вижда усилието като начин за увеличаване на продажбите. MacPhee добави: „Това е 100 процента целта на обучителните обиколки: Как да развием бизнеса си, за да отговорим на нуждите на клиентите, които имат интерес и склонност да купят електромобил? Ние сме уверени, че шоурумът на Chevy е правилното място за тези покупки.“
Инвестиции в електрификацията
Автомобилните производители са инвестирали милиарди в планове за електрификация, а някои са поискали от дилърите да инвестират значително в обновяване на техните съоръжения за електромобили и инсталиране на зарядни станции. Въпреки че тези усилия са помогнали на някои купувачи, те не са направили много за образованието на търговците, които обикновено са отговорни за подпомагане на купувачите при настройката и използването на превозните средства за първи път.