Грешки в кредитите на Honda Finance струват милиони
Последствия от пандемичните отстъпки
Компанията American Honda Finance Corporation е наредено да заплати $12,8 милиона за негативно влияние върху кредитните оценки на около 300 000 клиенти. Според правителството, по време на пандемията от COVID-19, Honda Finance е отложила плащанията по автомобилни кредити, но грешно е съобщила, че потребителите са в просрочие. Това тежко е засегнало кредитния рейтинг на клиентите.
Неточни доклади
Правителството твърди, че Honda Finance е продължила да доставя неточна информация дори след като установила несъответствията. Компаниите не са реагирали правилно или навреме на легитимните жалби на потребителите и не са изпращали резултатите от разследванията към кредитни бюра и клиенти, когато това се е изисквало.
Нарушения на закона за справедливо кредитно отчитане
Honda Finance беше обявена за виновна в нарушение на Закона за справедливо кредитно отчитане, като е предоставяла грешна и вредна информация, която е отразена в кредитните отчети на заемателите. За да компенсира междините, правителството заповядва компанията да изплати $10,3 милиона на жертвите и $2,5 милиона глоба.
Минали нарушения
Това не е първият случай, в който Honda Finance се сблъсква с проблеми с регулаторите. През 2015 г. компанията беше обвинена в незаконна дискриминация срещу афроамерикански, испански, азиатски и тихоокеански островни заеми, за което плати $24 милиона.