GM си партнира с Netflix за популяризиране на електрически превозни средства
Миналата седмица беше обявено, че стрийминг гигантът Netflix ще си партнира с General Motors, за да получи повече от електрическите превозни средства на производителя на автомобили от Детройт във филми и телевизионни предавания, които се показват в Netflix.
Netflix каза, че ще увеличи присъствието на електрически превозни средства в първоначалното си програмиране, „където е уместно“, съобщи Yahoo Finance тази седмица.
Главният маркетинг директор на Netflix Мариан Лий каза миналата седмица: „В Netflix създаваме предавания и филми, които могат да повлияят на културата и да предизвикат смислени разговори. От танцовите тенденции в TikTok, вдъхновени от сряда, до обмислените дискусии за изменението на климата с Don’t Look Up, ние знайте, че забавлението може да стимулира феновете и да вдъхнови връзки.“
Защото казването „имаме нужда от...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg