GM и Netflix рекламират електромобили на Super Bowl с участието на Уил Ферел
General Motors (GM) и Netflix обявиха ново партньорство за увеличаване на присъствието на електрически превозни средства на екрана. Като част от това, което компаниите наричат „стратегически съюз“, Netflix ще включва поне един EV във всеки филм или сериал, който управлява. За да дадат началото на това медийно движение за електромобили, GM и Netflix се обединиха за реклама на Super Bowl с участието на Уил Ферел, взаимодействащ с електромобили в редица разпознаваеми предавания като Squid Game и Bridgerton. Компаниите също така публикуваха две тийзърни точки тази сутрин, които можете да разгледате по-долу.
За трета поредна година General Motors инвестира големи пари в ефирно време по време на Super Bowl на NFL, въпреки че няма да сподели колко точно е похарчил тази година. Само преди две години американският автомобилен производител използва комедийната икона Уил Ферел като свой говорител, за да предизвика Норвегия, съзнателна за въглеродните емисии, в битка за надмощие във внедряването на електромобили.
Спотът включваше Cadillac Lyriq и GMC Hummer EV, като и двата...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg