Генерален директор на Ineos: Хората не искат електромобили на всяка цена

Обзор на електрификацията на автомобилния пазар
Европейският съюз може да е либерализирал своите правила относно продажбата на нови бензинови и дизелови агрегати, но производителите на автомобили все още ще срещнат трудности при запазването на колите с двигатели с вътрешно горене. Това е предизвикателство, което Ineos Automotive не приема с лекота.
„Политиките определят какво трябва да купуват хората, но те не го искат,“ казва Лин Калдър, генерален директор на Ineos Automotive, цитирана от Топ Гиър.
Калдър подчертава, че e важно разнообразието в предлагането на автомобили. Според нея хибридите са популярни, но политиките за всеобхватна електрификация пренебрегват това. Тя счита, че технологията за електрификация има своето място, но индустрията трябва да слуша клиентите.
Преди повече от година Ineos представи електрическия автомобил Fusilier с опция за удължаване на обхвата. Проектът е на пауза и ако влезе на пазара в периода 2027–2028, Ineos може да се окаже затруднена да го продава достатъчно дълго, за да оправдае производството.
Калдър вярва, че ЕС ще позволи продажбата на автомобили с не-нулеви емисии и след крайните срокове. Това тълкуване на ЕС относно забраната на автомобили с вътрешно горене обръща внимание към въглерод-неутрални горива като водород или синтетични горива.
Ineos Automotive е основана през 2017 г. с цел да създаде офроуд автомобил, известен като Grenadier. Сред продуктовата гама на компанията е и пикапът Quartermaster, като използва 3.0-литрови двигатели от BMW.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
