Ferrari може да ограничи ексцентричните заявки за персонализация

Компанията планира да защити марката си чрез нови ограничения
Ferrari обмисля да ограничи индивидуалните заявки, които не съответстват на визията на марката. По данни на The Telegraph, изпълнителният директор Бенедето Виня е намекнал, че ще се въведат предварително определени цветови комбинации, за да се избегнат прекалено натрапчиви дизайни.
Заявки на клиенти
В интервю, Виня посочва, че макар Ferrari вече да ограничава някои опции, новата политика може да засегне комбинации, които не са предпочитани от втори потенциален купувач. Очевидно, Ferrari запазва правото да откаже на клиентите.
„Ние дължим да защитим ценностите и идентичността на марката. Няма да направим странна кола, със сигурност.“ — Бенедето Виня.
История на отказите
Ferrari има история на откази на клиенти, дори със заповеди. Известен случай е този с DJ Joel Zimmerman, който получи писмо заради своя автомобил с "котешка визуализация".
Компанията е известна с програмата си за персонализация и обявява, че предоставя голяма свобода на избор на клиентите. Въпросът е дали ще пожелае да откаже богат клиент, когато му се заплаща седемцифрени суми. Само времето ще покаже.
Остава неясно как точно ще бъде приложена новата политика на Ferrari, но е ясно, че компанията има за цел да защити своята марка и репутация.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
