известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Карти
Назад

Ferrari 849 Testarossa идва с 1035 к.с. и активна аеродинамика

Екип MyVe
Екип MyVe
11:00 | 12.09.2025
Време за четене: 03:07 мин.
Ferrari 849 Testarossa идва с 1035 к.с. и активна аеродинамика

Новият plug-in хибрид заменя SF90

Новият Ferrari 849 Testarossa става флагман на марката през 2025 г. Моделът ще се предлага като купе и Spider и заменя SF90 Stradale. Системната мощност достига 1035 к.с. (772 kW), осигурени от twin-turbo V8 и три електромотора.

В8 двигателят получава нови цилиндрови глави, колектори и най-големите серийни турбини на Ferrari. Самостоятелно той развива 819 к.с. (610 kW). Електромоторите добавят 217 к.с. (160 kW). Два мотора стоят на предния мост за векторно разпределение на въртящия момент до 209 км/ч, а третият е между двигателя и осемстепенната F1 двоен съединителна кутия.

„Името Testa Rossa идва първо от червените капаци на най-мощния ни двигател, а не от носталгия.“ — Енрико Галиера, маркетинг директор на Ferrari.

7,45 kWh батерия осигурява до 24 км електрически пробег. В EV режим колата задвижва само предните колела и е ограничена до 129 км/ч. Купето ускорява от 0–100 км/ч за 2,2 сек. Спринтът 0–200 км/ч се изпълнява за 6,3 сек. Spider е минимално по-бавен заради по-високата маса. Максималната скорост надхвърля 330 км/ч.

Аеродинамика и окачване

Активните панели генерират 415 кг притискане при 249 км/ч. Това е с 20% повече от SF90 XX Stradale. Моделът използва нови канали под пода, интергирани врати с големи въздухозаборници и двойна опашка, вдъхновена от 512 S.

Дизайн и интериор

Студиото на Флавио Манцони смесва прототипни линии от 70-те с авиационни елементи. Предната част носи мостово оформление между фаровете. Вътре има нов селектор, напомнящ на класическа „къса“ H-решетка. Воланът разчита на физически бутони, а централен „плат“ разделя водача от пасажера. Клиентите избират между комфортни или състезателни седалки.

Дебютират два нови цвята: Rosso Fiammante с метален ефект и Giallo Ambra, вдъхновен от кехлибар. Алкантара Giallo Siena допълва жълтата боя. Налични са и няколко нови дизайна джанти.

Пакетът Assetto Fiorano намалява теглото с 30 кг чрез титан и карбон. Фиксираните амортисьори Multimatic и двойно крило утрояват задното притискане. Опционално се добавят гуми Michelin Cup R2 и специални ливреи.

Цената не е обявена, но се очаква над стартовите 470 000 долара на SF90 (около 435 000 евро). Първите доставки на купето и Spider започват през 2025 г.

Изображения: Ferrari

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news

Галерия:

Свали мобилното приложение MyVe и ползвай всички услуги напълно безплатно:

Google Play Apple AppStore AppGallery
Споделете статията в: