F1 е готова за Лас Вегас, но дали Лас Вегас е готов за F1?
Въпреки че вече са ясни победителите, първият от последните два кръга на сезон 2023 във Формула 1 е пълен с интриги. Голямата награда на Лас Вегас ще бъде уникална по много начини, не само защото самата F1 действа като промоутър, но и защото състезанието е стъпка в неизвестното.
Откакто F1 беше придобит от Liberty Media, популярността на спорта в Съединените щати скочи до висоти, които надминаха очакванията. Подпомогнати от появата на задкулисната документална поредица на Netflix Drive to Survive, телевизионните данни в американската мрежа ESPN се повишиха от средно 554 000 души на състезание през 2018 г. до рекордните 1,21 милиона през 2022 г. Гран при на Съединените щати в Остин, Тексас редовно вижда тълпи от над 400 000 през уикенда, а добавянето на Маями през 2022 г. разби рекордите за гледане на F1 в САЩ със средно 2,583 милиона зрители. Този растеж в щатите се забеляза и F1 да се възползва от търговска възможност, като добави Лас Вегас към календара, опитвайки се да извлече финансовите ползи от популяризирането на самия GP, но с потенциалните предимства винаги идват рискове.
Събитието във Вегас се превърна във финансов гигант, като броя на билетите са по...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg