Еволюцията на радиаторната решетка на Mercedes
През 1900 г. за първи път Вилхелм Майбах монтира изобретението си, радиатора тип пчелна пита, на Mercedes 35 PS. Патентованият дизайн реши проблема с охлаждането на двигателя с вътрешно горене веднъж завинаги и позволи производството на превозни средства, които бяха не само по-мощни, но и по-надеждни. Тъй като радиаторът стоеше отпред и в центъра на автомобила, това имаше незабавно въздействие върху имиджа на марката. Беше започнала нова ера. Конкурентите се втурнаха да имитират – предницата с изправен радиатор беше стандартна практика по света до 30-те години на миналия век. Сега, повече от 120 години по-късно, ето ни отново. Електрическите автомобили Mercedes-EQ с батерии носят ново, отличително лице на марката с трилъчевата звезда – с тяхната черна панелна решетка, която се слива безпроблемно с фаровете, докато се удвоява като технологичен център.
„Мащабният технологичен преход към...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg