Електрическият Mercedes C-Class идва с огромна решетка и пробег до 800 км

Тийзърът разкрива впечатляваща предна част
Новият електрически Mercedes C-Class се подготвя да атакува сегмента на BMW i3. Моделът стъпва на MB.EA и комбинира 94 kWh батерия с 800-волтова технология. Компанията обещава до 800 км. пробег с едно зареждане.
Тъмната снимка показва масивна фронтална решетка. Тя разполага с четири хоризонтални LED ленти и може да светне изцяло. Седанът получава и новите фарове със звездообразни дневни светлини. Пропорциите напомнят на текущия C-Class с ДВГ.
Под каросерията стои MB.EA, вече използвана от GLC EQ. Батерията е 94 kWh литиево-йонна. Архитектурата е 800-волтова за по-ниски загуби и по-бързо зареждане. Максималната мощност при бързо зареждане достига 330 kW. Това позволява значително намалено време на спирките. 800 км пробег поставят модела сред лидерите в класа.
Очакват се версии със задно и със задвижване на всички колела. Подробни показатели за мощност все още не са оповестени.
Салонът може да получи 39,1-инчовия MBUX Hyperscreen от GLC EQ. Друг вариант е по-семплият Superscreen от новия CLA. Вторият комбинира 10,25-инчов блок пред водача и два 14-инчови дисплея.
Електрическият C-Class ще се продава паралелно с бензиновия модел. Основен съперник остава новият BMW i3 седан. Премиерата се очаква скоро след старта на GLC EQ.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
