Дилърите в Северна Америка се отказват от Mitsubishi

Проблеми за Mitsubishi
Понастоящем Mitsubishi изпитва сериозни финансови затруднения, като това засяга и техните дилъри. Някои от тях са готови да се откажат от марката. Меморандум, изпратен до главния изпълнителен директор на компанията за Северна Америка миналата седмица, изисква „бързи действия“ за ангажиране на дилърите при продажбите на нови автомобили.
Съобщението, получено и докладвано от Automotive News (AN), твърди, че дилърите се фокусират по-скоро върху продажбата на използвани автомобили вместо нови. Марк Чафин, главният изпълнителен директор на Mitsubishi за Северна Америка, изрази желание да подкрепи дилърите, като главен приоритет е подобряването на тяхната печалба.
Предизвиквателства и мерки за подобрение
През последното тримесечие на 2024 година компанията се опита да помогне с отстъпки, понижаване на целите за продажби и увеличение на бонусите, което, според Чафин, е довело до увеличаване на продадените автомобили.
AN разговаря с някои от дилърите на Mitsubishi, които описват сериозни финансови загуби. Един дилър е загубил $80,000 на месец в един от магазините си и не е реализирал печалба в продължение на 18 месеца. Друг дилър, който е продал магазините си миналата година, е губил $300-$400 за всяка продадена нова кола. Четири от 15 дилъра в един от регионите в Средния запад са затворени за година.
Друга дилърска група съобщава за загуби от $1 милион миналата година, които обвиняват на повишенията на цените и остарелия асортимент, въпреки увеличението на продажбите с 38 процента на година.
Mitsubishi е продал около 110,000 коли в САЩ, като най-продаваните модели са Outlander и Outlander PHEV с общо 49,182 бройки. Outlander Sport е вторият най-продаван модел с 15,015 единици. Въпреки високите продажби, стария асортимент води до спад в интереса на потребителите.
Прогнози за бъдещето
Призивът за действия от страна на дилърите идва само седмици след като автомобилният производител намали прогнозата си за нетна печалба с 76 процента поради увеличени разходи, маркетинг и ниски продажби. Компанията коригира целта си за продажби до 848,000 единици глобално, което все пак е повече от миналогодишните резултати. Само времето ще покаже как ще се развият нещата.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
