Дефектите в боята на Model Y сочат, че Tesla се нуждае от подобряване на контрола на качеството
Малко известен факт е това, че повечето автомобили, доставяни от Tesla (69%), трябва да посетят сервиз още през първите 30 дни от притежанието. За някои клиенти те дори не напускат шоурумите поради констатирани сериозни дефекти. Такъв е случаят с чисто нов модел Y с олющена боя.
Случаят беше споделен във фейсбук група от клиент, който ще назовем само с инициалите му: С.Ц. Той забеляза, че лявата страна на капака на багажника има несъвършенства по боята. Гледайки снимките, които е направил на дефекта, изглежда, че боята не е прилепнала към стоманата и е изтекла, образувайки нещо, което изглежда като по-големи слоеве боя на някои места. Всъщност бяха въздушни джобове и поне един от тях беше обелен.
Клиентът е споделил, че сервизният център на Tesla твърди, че не е забелязал дефектите, докато той не ги е показал, което е странно, защото колата е имала лента, която според С.Ц. е поставена „върху боята, за да спре лющенето“. Снимките показват, че капакът на багажника и другите панели на автомобила имат различни цветове. Той отказа доставка.
Други потребители се подиграваха на това, което...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg