Cupra ще предлага бензинови, хибридни и електрически модели в САЩ
Cupra планира навлизане на американския пазар
Испанската марка Cupra, която е част от Volkswagen Group, актуализира своите планове за навлизане в Съединените щати. Компанията все още планира да навлезе на американския пазар до края на десетилетието, но първоначалните планове да предлага само електрически автомобили, започвайки с двойка кросоувъри, са изоставени.
Видове автомобили, предлагани от Cupra в САЩ
Cupra вече планира да предлага бензинови, плъгин хибридни и електрически автомобили на територията на САЩ. За да управлява този пазар, е създадено местно поделение Cupra USA, ръководено от Бернхард Бауер, който преди това оглавяваше германския пазар на марката.
Създаване на канали за продажба в САЩ
Cupra може да си партнира с Penske Automotive Group за създаване на канал за продажби. Марката е в преговори с тази дилърска група относно потенциално партньорство.
„Силната стратегия за дистрибуция и търговия на дребно е от съществено значение за успеха в САЩ и присъствието на Penske Automotive Group на пазара и опитът ѝ с други марки от Volkswagen Group я прави обещаващ потенциален партньор“, заяви Wayne Griffiths, изпълнителен директор на Cupra.
Международна експанзия на Cupra
Cupra основно действа в Европа, но вече се разширява в международни пазари, включително Мексико и няколко латинскоамерикански страни. В Съединените щати, Cupra планира първоначално да оперира в определени щати на Източния и Западния бряг, както и в слънчевия пояс.
Историята и успехите на Cupra
Cupra започва като спортна подмаркa на испанската марка SEAT, част от Volkswagen, но през 2018 г. беше репозиционирана като самостоятелна марка, предлагайки спортни, емоционални автомобили със забележителен дизайн и платформи, които се споделят предимно с модели на Volkswagen. Оттогава тя е продала около 750,000 автомобила в световен мащаб, включително 230,739 автомобила през миналата година, което е най-добрата ѝ година досега.