Citroen си смени емблемата, сега е като отпреди 100 години
Всички автомобилни компании доскоро се стремяха да направят емблемите си „обемни“, а сега, напротив, ги правят плоски. Но Citroen направи нещо повече – върна времето назад до 1919 г.
Логото на Citroen винаги е имало два шеврона (ако някой не е наясно, шевронът е V-образно зъбно колело или нашивка в армиите, обикновено обърната с главата надолу, но в случая тук се има предвид първото).
И сега, с новото лого, французите не се отказват от шевроните. Освен това, от компанията споделят, че еволюцията на емблемите е завършила пълен кръг и се е върнала приблизително до това, което е било преди сто години.
И отново ще кажем, че...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg
Споделете статията в: