Cadillac с успешна година на американския пазар
Значителен ръст на продажбите благодарение на Lyriq и Escalade
Cadillac приключи изминалата година с 8.8% увеличение на продажбите в Съединените щати. Общо са продадени 160,204 автомобила, което отбелязва най-доброто им представяне от 2016 година насам.
Escalade и Lyriq стимулират продажбите
Escalade беше най-продаваният модел на марката за годината. С обновена среда и 55-инчов дисплей, продажбите му скочиха с 27.5% през последното тримесечие. Луксозният SUV Escalade се отличи с нови стилове и модернизирано интериорно оформление.
Резултатите на Lyriq също са впечатляващи. Продажбите на модела са се увеличили със значителните 210.3%, достигайки общо 28,402 единици. Това го прави „най-продаваният електрически луксозен SUV от среден клас“ в Америка.
Нови модели на хоризонта
Cadillac разширява електрическото си присъствие със свежи предложения. В началото на годината се очакват моделите Optiq и Vistiq, които ще влязат в различни сегменти на пазара за луксозни електрически SUV.
Спад в продажбите на седани
Докато SUV моделите регистрираха ръст, седаните не се справиха толкова успешно. CT4 отчете спад с 32.1%, докато CT5 записаха намаление от 20.1%. Спадът в продажбите в сегмента на луксозните седани е забележителен, но не се ограничава само до Cadillac.
Изправени пред предизвикателствата в сегмента на седаните, от Cadillac остават уверени, че бъдещите модели и настоящите успехи в SUV сегмента ще поддържат положителен тренд в продажбите им.