Bugatti представя невиждани дизайнерски проекти, включително Atlantic 2-врат купе
Bugatti разкрива неизвестни дизайнерски проекти
На семинар за историята на Bugatti, автомобилният производител представи няколко неиздавани досега дизайнерски проучвания. Тези материали ще бъдат изложени на 8-9 ноември в Националния автомузей в Dietzhölztal, Германия. Музеят съдържа колекцията Loh, която включва много исторически значими модели на Bugatti.
Проучвания за наследници на Veyron
Материалите разкриват различни дизайнерски насоки, които Bugatti е обмислял по време на модерната си ера под управлението на Volkswagen Group. През 2008 г. дизайнерите създадоха предложение за модерен Bugatti Type 57 Atlantic coupe, считан за короната на производствените автомобили на Bugatti. От него са произведени само четири между 1936 и 1938 г., а днес са сред малкото автомобили, които могат да достигнат осем цифри на търгове.
Визия за бъдещето
Модерният наследник на Atlantic не се реализира, тъй като Bugatti реши да последва суперколата Veyron с Chiron. Някои от ранните дизайнерски предложения за тази суперкола също ще бъдат представени на семинара, както и неизползвано предложение за концепцията Bugatti Vision Gran Turismo от 2015 г., която служеше като предварителен преглед на Chiron. Тя е радикално различна от действителната концепция, с отделни калници и по-разширена аеродинамика.
Модерна почит към Type 35
Bugatti също обмисля модерна почит към Type 35—един от най-успешните състезателни автомобили на производителя, като създаде два варианта на тази идея през 2015 и 2018 г. Един от тях е футуристична пистова кола, която изглежда като чернова на Bugatti Bolide, докато другият е роудстър с открити колела, който се опитва да приспособи дизайна на оригиналния Type 35 към по-модерни пропорции.
Семинарът ще разгледа не само отклоненията, които Bugatti предприе по пътя към разработването на Chiron, но и историята на Bugatti от основаването му от Еторе Бугати, 30-те автомобила, събрани от Фриц Шлумф, които поддържат историята на производителя жива, и фалшивото възстановяване на Bugatti под италианския бизнесмен Романо Артиоли през 1990-те години.