Богатите не искат електрически хиперколи
Изглежда, че очарованието на електрическите хиперавтомобили губи своята искра, показват прозренията, споделени от главния изпълнителен директор на Rimac, Мате Римац. Той поясни, че богатите клиенти, търсят начини да се отличат на фона на все по-широкото разпространение на електрическите автомобили в масовата автомобилна култура.
Вместо да се ориентират към тенденцията за електрическо задвижване, тези взискателни купувачи се стремят към емоционалния резонанс на двигателите с вътрешно горене и осезаемото усещане от „аналоговото“ шофиране.
Размишлявайки върху трансформиращия се пейзаж, откакто Rimac започна пътя на разработване на Nevera около...
Последвайте ни за още актуални новини в Google News
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg
Споделете статията в: