BMW увеличава продажбите на електрически автомобили с 34%
BMW Group отчита стабилни продажби през първата половина на 2024 година
BMW Group обяви, че продажбите на компанията през първата половина на 2024 година са достигнали 1 213 359 единици, което е почти идентично с миналогодишното представяне (-0.1%).
Увеличени продажби на BMW и BMW M
От общия брой продажби, 1 096 486 са били автомобили с марката BMW, което представлява увеличение от 2.3%. Продажбите на подразделението BMW M са достигнали 99 517 единици, с ръст от 5.1%.
Ръст в продажбите на електрически автомобили
BMW Group отчита значителен ръст в продажбите на изцяло електрически автомобили, с увеличение от 34.1%. През второто тримесечие са продадени 107 933 електромобила (+22.2%), а за първата половина на годината – 190 622 (+24.6%).
Понижение при MINI и Rolls-Royce
Продажбите на MINI са намалели с 27.6% през втората четвърт на годината и с 18.7% за първото полугодие, поради обновяване на гамата. При Rolls-Royce се наблюдава понижение от 11.4%, до 2819 единици.
Продажби по региони
BMW Group реализира 460 144 продажби в Европа (+2.6%), 375 947 в Китай (-4.2%) и 187 979 в САЩ (+1.5%).
BMW Motorrad също отбелязва ръст от 0.2%, с продадени 113 072 мотоциклета.