BMW се стреми да продава 25% от колите си онлайн до 2025 г
Съвсем скоро офицалните сайтове на BMW ще предлагат по-голямата част от моделите на компанията за поръчка изключително онлайн. Вече има първи пример за това – електрическия седан i7 First Edition, който може да бъде закупен в Япония само чрез уеб магазина. Това е първата стъпката към по-голяма цел, която BMW се надява да постигне до средата на десетилетието. Говорейки със старшия сътрудник на Forbes Джон Коетсиер в неговия подкаст TechFirst, старшият вицепрезидент на автомобилния производител Йенс Тимер направи интересно разкритие.
Само след три години BMW вярва, че 25% от клиентите му ще закупят автомобил само с няколко щраквания с мишката. От баварската компания обмислят да въведат ...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg