известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

BMW недоволни от прякора "дебел" за M5

Екип MyVe
Екип MyVe
21:34 | 13.10.2024
Време за четене: 01:50 мин.
BMW недоволни от прякора

Теглото на новото BMW M5: защо критиките са прибързани

С тегло от 2442 кг, новото BMW M5 е с около 180 кг по-тежко от две Mazda Miata в най-тежката им конфигурация. Хибридните компоненти сами по себе си добавят над 400 кг в сравнение с предишното поколение, а автомобилът е значително по-голям по размери. Поради това, интернет общността изразява недоволство към модела. BMW обаче не подминава тези коментари с лека ръка.

Реакция от BMW на критиките

В интервю за Bimmer Today, шефът на M GmbH, Франк ван Меел, коментира критиките относно теглото на новото M5. Ван Меел подчерта, че хората не трябва да правят прибързани заключения преди да изпробват автомобила:

"Проектирахме колата по такъв начин, че всъщност да не усещате теглото."

Той добави, че не трябва да се разчита само на данни от таблици, а на реално шофиране, за да се усети истинската динамика на M5.

Електрификацията на M5: необходима стъпка

Новото M5 е електрифицирано, за да запази V8 двигателя и да отговори на строгите екологични изисквания, особено в Европа. Франк ван Меел защитава решението за хибридизация, като обяснява, че това е единственият начин да се съхрани мощността на M5, без компромиси с емисиите.

С комбинация от 4,4-литров V8 с двойно турбо и електрически мотор, M5 предлага перфектно съчетание на мощност и ефективност, въпреки увеличеното тегло. BMW е убедено, че новият дизайн компенсира увеличената маса и обещава, че шофьорите няма да я усетят.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: