Bentley разглежда възможността за „твърд“ Continental GT Supersports без хибрид

Според Autocar новата версия може да предлага 640 к.с. и задно предаване
Bentley има нов лидер. Д-р Франк-Щефен Вализер пое поста главен изпълнителен директор през миналата година. Той е известен с работата си по Porsche 918 Spyder и линиите 718 и 911. Сега той насочва британската марка към по-спортна посока.
„Bentley ще представи нов Continental Supersports преди края на годината.“ — Autocar.
Autocar съобщава, че бъдещият модел ще загуби хибридната система и двойното предаване. Очаква се 4,0-литровият V-8 да развива около 640 к.с., предавайки сила само към задните колела. Това ще бъде първият задно задвижван Continental GT.
Предишни версии на Supersports
Названието Supersports се появи два пъти върху предишното поколение Continental GT. Тогава моделът разчиташе на W-12 с две турбини. Двигателят W-12 вече е история, затова всички актуални Conti GT използват V-8 плюс хибриден модул. Новият Supersports ще бъде изключение.
Исторически контекст
Bentley има сериозна състезателна история. Марката печели „24 часа на Льо Ман“ пет пъти между 1924 и 1930 г. и още веднъж през 2003 г. След придобиването ѝ от Volkswagen Group през 1998 г. фокусът върху производителността се засили. Пример е Continental GT3-R от 2014-2015 г., който намали теглото и използваше само V-8.
Очаквана премиера
Според Autocar дебютът на новия Supersports е планиран преди края на годината. Ако се реализира, автомобилът ще бъде най-мощният задно задвижван модел на платформата, споделена с Porsche Panamera.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
