Автопроизводителите на кръстопът между електрификация и традиционни двигатели

Интересни времена за автоиндустрията
Автопроизводителите разкриха повече за своите планове за електрификация тази седмица. Фабрис Камболев, главен изпълнителен директор на Renault, заяви, че компанията ще се съсредоточи върху пълни хибриди (HEV) и няма да разширява своето предлагане на plug-in хибриди (PHEV) извън SUV-a Rafale.
Alfa Romeo отложи плановете си да стане напълно електрически производител от 2027 г., предпочитайки стратегия на по-плавен преход. Genesis потвърди ангажимента си към електрическите продукти в Обединеното кралство с три предлагани BEV.
Според данни на Handelsblatt, във Volkswagen има нарастващи притеснения относно финансовите му резултати. Освен това, Continental планира да затвори три обекта в Германия, засягайки около 580 работни места. В положителни новини, Hyundai разшири тестовия си център в Нюрбургринг, за да подобри тестването и развитието на бъдещи електрически и високоефективни автомобили.
FT съобщи, че Tesla съди ЕС заради митническите тарифи върху BEV, произведени в Китай. Междувременно, Renault призова Nissan да договори по-висока премия от Honda при разговорите за сливане.
Ново проучване на Лондонското училище по икономика потвърди, че BEV вече съответстват на дълготрайността на моделите, задвижвани от ДВГ. Учените използваха близо 300 милиона записи от MOT тестове, за да оценят здравето на автомобилите.
„BEV са жизнеспособна и устойчива алтернатива на традиционните превозни средства.“ — Д-р Виет Нгуен-Тиен
Според изследванията, по-бързият технологичен напредък са позволили на по-новите електрически модели да достигнат съпоставима дълготрайност.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
