Audi променя емблемата на новите модели
Промяна в логото на Audi за китайския пазар
С изненадващ ход Audi ще се откаже от емблематичното си лого с четири кръга за нова серия електрически автомобили, специално разработени за китайския пазар. Това решение е продиктувано от желанието за диференциране на новите модели, които ще бъдат изградени върху платформа, разработена съвместно с китайския партньор SAIC.
Нова идентичност за електромобилите "Purple"
Предстоящите електромобили с кодово име "Purple" ще се отличават с различна идентичност, която потенциално може да включва ново лого или просто името Audi. Тази стратегия отразява повишената зависимост на Audi от местни доставчици и технологии в Китай.
Концептуален автомобил през ноември
Очаква се автомобилният производител да представи концептуален автомобил за новата серия през ноември, който да даде представа за дизайна и характеристиките на тези ексклузивни за Китай електромобили. До 2030 г. Audi планира да представи девет модела от тази нова серия.
Значително отклонение за марката
Това решение бележи значително отклонение за Audi, тъй като емблемата с четири пръстена е синоним на марката от десетилетия. Предстои да видим как тази промяна ще се отрази на възприемането на марката в Китай, който е ключов пазар за производителите на луксозни автомобили.
Адаптация към регионалните предпочитания
Стъпката на Audi подчертава развиващата се динамика на световната автомобилна индустрия, особено в сегмента на електрическите превозни средства, тъй като производителите се адаптират към регионалните пазарни предпочитания и конкурентните пейзажи.