AUDI и Mercedes със закачки във Facebook

Социалната медия като арена за шегички
Наистина неочаквано, от AUDI решиха да се позабавляват на гърба на Mercedes. Публикация на официалната Facebook страница на AUDI в Бангладеш показва G-Class — на пръв поглед необичаен избор. Но електрическият G580 може да се върти на място на 360 градуса, създавайки емблемата на AUDI върху асфалта.
Съществува и послание:
"Хубави кръгове! Благодаря, Mercedes, че оставихте нашия знак в Гулшан."
Гулшан е богат квартал в Дака, столицата и най-големият град в страната. Оригиналната публикация е от 25 февруари. По-късно същия ден, Mercedes Бангладеш отговаря с два автомобила и съобщение:
"Здравейте, Audi... Щастливи сме, че можем да осигурим най-много участия в публикация на Audi досега. Следващия път добавете два Мерцедеса - може да получите още повече."
Покана към BMW
На следващия ден AUDI решиха да поканят и BMW в играта, публикувайки изображение на Q8 до BMW 7 Series.
Забележка: избирането на Q8 беше маркетингова грешка, защото електрическият SUV спря произведението си незабавно след затварянето на завода в Брюксел. Проверихме Facebook страницата на BMW Бангладеш, но засега няма отговор.
Маркетингова война от миналото
Преди социалните медии, AUDI и BMW водеха "рекламна война" от 2009 година. Това започна с билборд на A4 в богат квартал в Калифорния с надпис:
"Вашият ход, BMW."
Баварците отговориха набързо с билборд на 3 Series и посланието "Шахмат." AUDI отвърнаха с още по-голям билборд на R8 и съобщение:
"Вашата пешка не е мач за нашия цар."
BMW пуснаха дирижабъл с BMW V8-захранван Sauber F1 и текста "Играта приключи", за да лети над билбордовете. Закачките продължиха с нов билборд от AUDI на R8:
"Време е да проверите своя коефициент на лукс. Може би е изтекъл."
BMW решиха да не отговарят, засилвайки усилията си в други посоки.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
