Audi F1 и Revolut: стратегическо партньорство преди дебюта през 2026 г.

Финтех гигантът става основен спонсор
Немската марка Audi прави решителни стъпки към дебюта си във Формула 1 през 2026 г. Новият основен спонсор е Revolut, дигиталната банка с над 60 милиона потребители. Договорът осигурява име, видимост и технологична интеграция за отбора.
Партньорството превръща Revolut в "naming partner" на бъдещия Audi F1 Team. Сделката идва в момент, когато Audi финализира пълната покупка на Sauber. От 2026 г. болидите ще носят емблемата на четирите кръга и познатите цветове на финтех лидера.
Алианс за иновации и връзка с феновете
Двете компании планират дълбока технологична интеграция. Revolut Business ще подпомага ежедневната администрация на отбора. Феновете ще получат бързи плащания, ексклузивен мърчандайз и персонализирани оферти чрез приложението.
„Влизаме с реалистична визия и желание за непрекъснато подобрение.“ — Герхард Дьолнер, главен изпълнителен директор на Audi AG.
Ползи за отбора и почитателите
Покупката на официални продукти ще стане по-лесна. Ще се отворят нови канали за директни преживявания. Иновативните финансови решения ще оптимизират логистиката и разходите на тима.
„Партньорството ще ни покаже пред почти 820 милиона фенове и 1,6 милиарда зрители годишно.“ — Ник Сторонски, главен изпълнителен директор на Revolut.
Audi подсилва техничния и управленския си екип. Фирмата се готви за новите правила и за устойчиви технологии в болидите. Сделката със Sauber Motorsport AG дава на немците пълен контрол над структурата.
„Връзката ни надхвърля традиционното спонсорство и ще преосмисли контакта с глобалната F1 общност.“ — Джонатан Уийтли, управител на Audi F1.
Обединяването на автомобилно инженерство и финтех създава мощна синергия. Audi печели иновативен партньор, а Revolut – първокласна сцена за глобално разрастване. Двете компании очакват да вдъхновят нови идеи, да ангажират феновете и да укрепят позициите си на върха.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
