Aston Martin и Glenfiddich сътрудничат за успеха на отбора
Glenfiddich става глобален партньор на Aston Martin
Aston Martin обяви ново глобално партньорство с марката уиски Glenfiddich преди предстоящото Гран при на Лас Вегас. Това сътрудничество има за цел да отбележи успеха на отбора на Aston Martin както на пистата, така и извън нея.
Лас Вегас: Сцена за ново начало
Миналия сезон и Ланс Строл, и Фернандо Алонсо успяха да финишират в точковите позиции във Вегас, а повторение на този успех би било повод за празнуване. Планираните дейности от 2025 г. ще обединят двете компании, като емблемата на Glenfiddich ще бъде възпроизведена върху дизайна на болидите на Aston Martin.
Историческа връзка
„В отбора на Формула 1 на Aston Martin Aramco непрекъснато разширяваме границите, за да поставим нови стандарти, а Glenfiddich въплъщава същия дух на съвършенство и иновация“, — каза Лорънс Строл, изпълнителен председател на Aston Martin.
Glenfiddich и Aston Martin споделят история, която започва още от 1959 г., когато Aston Martin направи своя дебют във Формула 1. За да отпразнува новата сделка, Glenfiddich ще бутилира буре от 1959 г. като символ на тяхното сътрудничество.
Синергия и иновации
„Синергията между Glenfiddich и Aston Martin Aramco Formula 1 Team ни позволява да правим иновации по вълнуващи начини“, каза майсторът на малц Glenfiddich Брайън Кинсман. „Това рядко бутилиране от 1959 г. улавя нашия споделен ангажимент към превъзходство и страст.“
Партньорство с Xerox
Новото сътрудничество на Aston Martin с Glenfiddich идва след наскоро обявеното споразумение с Xerox. Това ще доведе до интегриране на дигитални технологични услуги като услуги за управляван печат, добавена реалност и маркетингови прозрения през следващия сезон.