Амбициозен ръст: Xiaomi прогнозират продажби на 130 000 коли
Xiaomi увеличава прогнозирания брой продадени коли до 130 000
Xiaomi значително повиши прогнозата си за продажбите на изцяло електрическия седан SU7 с цел достигне 130 000 бройки до края на 2024 година. Тази оптимистична ревизия отразява силното търсене на автомобила, който е добре приет благодарение на атрактивния си дизайн, впечатляващите характеристики, усъвършенствани технологии и конкурентни цени.
Причини за успеха на SU7
Успехът на SU7 се свързва с няколко фактора. Сред тях е конкурентната цена в сравнение с Tesla Model 3 и силното представяне на китайския пазар на електрически превозни средства. Този пазар отчита значителен ръст през текущата година. Решението за удвояване на производствените смени в завода подчертава ангажимента на Xiaomi към посрещане на нарастващото търсене.
Бъдещи перспективи за автомобилно подразделение
Автомобилното подразделение на Xiaomi все още е в начален етап и не е постигнало рентабилност, но оптимизмът за бъдещето му остава. Основни инвестиции се насочват към научноизследователска и развойна дейност за представяне на нови модели и усъвършенстване на съществуващите предложения.
„Силното представяне на Xiaomi на пазара на електрически превозни средства показва потенциала на технологичните компании за промяна на традиционния автомобилен пейзаж.“
Xiaomi демонстрира възможностите си да намали зависимостта от традиционните автомобилни производители и да въведе иновации в сектора на електрическите автомобили, като се справя с настоящите предизвикателства в индустрията.