известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Карти
Назад

Alfa Romeo: Как китайските марки заплашват нашето бъдеще и как ще се справим

Екип MyVe
Екип MyVe
21:47 | 08.07.2024
Време за четене: 02:50 мин.
Alfa Romeo: Как китайските марки заплашват нашето бъдеще и как ще се справим

Kитайските автомобилни производители стават все по-силни конкуренти на световния пазар

Китайските автомобилни производители се превръщат във все по-мощен конкурент на световния пазар. Интересът към техните предложения се увеличава, което тласка индустрията и пазара към повратна точка: ще има ли истинска конкуренция между продуктите или ще се прибегне до икономически и регулаторни трикове.

Според Alfa Romeo трябва да е първото. "Трябва да се конкурираме с всички оръжия, с които разполагаме – производителност, стил. Трябва да работим по разходите за производство и разработка. Ако не се вземат предвид тези фактори, просто ще бъдеш заличен от него, защото няма бариери. Рано или късно това винаги се случва на свободния пазар – трябва да се конкурираме един срещу друг на определени места. Това е част от конкурентната среда, за всяка компания, включително и за автомобилната индустрия. Не засяга само Alfa Romeo", казва Даниел Гузафаме, продуктов директор на Alfa Romeo.

Наблюдаване на конкурентите

Той коментира резкия възход на китайските производители и все по-големите им амбиции да увеличат значително участието си на световния пазар. "Разбира се, че всички трябва да са, не притеснени, но да наблюдават внимателно конкурентите и да видят, че има много китайски марки, които вече имат голямо влияние", казва Гузафаме.

Той отбелязва, че тяхното присъствие в автомобилния бранш не е само със собствени брандове и модели. Те са собственици на все повече други компании или имат партньорства с тях. Конкретно в класа на Junior например Гузафаме посочва, че Volvo EX30 е китайско и се прави в Китай с китайска платформа. Smart е китайски и се прави там, същото важи и за MG. "Kia-та не се прави в Китай, но е на преработена китайска платформа, така че всички в този сегмент са от Китай", допълва той.

Според него премиум марките са по-малко заплашени от китайските брандове, защото могат да си позволят да искат по-високи цени. Това обаче няма да е вечно, тъй като конкуренцията постепенно ще застигне и тях. "Трябва да можеш да предложиш правилния продукт и правилните услуги на правилната цена", завършва Гузафаме.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news

Свали мобилното приложение MyVe и ползвай всички услуги напълно безплатно:

Google Play Apple AppStore AppGallery
Споделете статията в: