известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

2025 Lincoln Aviator: какво трябва да подобри за по-добро представяне

Екип MyVe
Екип MyVe
22:12 | 28.08.2024
Време за четене: 06:32 мин.
2025 Lincoln Aviator: какво трябва да подобри за по-добро представяне

Обзор на 2025 Lincoln Aviator: Промени и Предизвикателства

Lincoln Aviator вече е на пет години. SUV моделът впечатли с елегантен дизайн и луксозен интериор, който привлече вниманието навремето. С почти 500 конски сили, Aviator се отличаваше, но светът се промени значително оттогава. Какво не се е променило? Lincoln Aviator. Въпреки че моделът получава малко освежаване за 2025 г., тези промени не са достатъчни. Някои от тях дори изглеждат като стъпка назад. Освен това, все още няма хибриден двигател с висока мощност, след като беше премахнат през 2023 г. Като цяло, обновеният Aviator не се различава значително от Ford Explorer и изисква доста от купувачите със своята цена от 91,575 долара. Това не е дори най-скъпата версия на Aviator.

Бърз преглед на промените за 2025 г.

Започваме с лицето на Aviator. Решетката е по-голяма и по-обемна. Въпреки че все още е правоъгълна, тя се спуска по-надолу, срещайки ново проектираната долна част. Вертикално ориентираните ъглови вентилационни отвори заменят простите хоризонтални отвори и дневните светлини на предишния модел, а горе фаровете са по-малки. Тези промени водят до дизайн, който изглежда по-малко пропорционален и удовлетворяващ от преди. Честно казано, 2025 Aviator изглежда като BMW X7 с разделени фарове. Това е нещастно последствие от споделянето на шасито с Ford Explorer, който също получи подобен фейслифт за 2025 г. За съжаление, приликите между тях са твърде големи, за да не видя зейналата уста на Explorer, когато гледам Lincoln.

Плюсове: Все още елегантен, BlueCruise - най-накрая

Това не е единственото време, когато ще критикувам Aviator за прекалено близката му връзка с Explorer. За щастие, Lincoln остава толкова елегантен, колкото винаги, и външните промени - въпреки че са стъпка назад според мен - не са фатални. Има все още достатъчно привлекателност. Промените в интериора са съсредоточени около нов 13.2-инчов сензорен екран. Ако това ви звучи познато... да, познахте. Новият Explorer има същия екран със същата технология Google Assistant и същото оформление за множеството си функции. Признавам, че не съм голям фен на текущите инфотейнмънт системи на Ford, намирам ги за твърде сложни за прости задачи като регулиране на температурата. Добавете допълнителни компоненти като масажни седалки и взаимодействието с екрана става още по-разсейващо. Въпреки това, това е система, към която можете да се приспособите без особени трудности, така че отново, не е фатално.

Минуси: Прекалено шумен, остарял интериор, усеща се като Ford Explorer в костюм

Поне Lincoln е изключително комфортен. Активното окачване с Air Glide е блажено по неравни пътища, осигурявайки меко, но не прекалено изолирано возене. Честно казано, никога не забелязах да прави нещо драматично в някой от режимите на шофиране, и считам това за плюс в този контекст. Aviator не е спортен автомобил и никой няма да го третира като такъв. Дори ако шофьорите се възползват от 400-конския турбокомпресорен 3.0-литров V-6 - все още единственият двигателен вариант - те ще получат приятно ускорение. Ще получите и разумна икономия на гориво. EPA оценява Aviator на 13.8 л/100 км в града, 9.4 л/100 км на магистрала и 11.8 л/100 км комбинирано. При 120 км/ч на магистрала, варирах между 10.2 и 9.4 л/100 км, но при по-бавни скорости на селски пътища достигнах до 8.7 л/100 км. Можете да постигнете по-добри резултати в диапазона от 400 конски сили, но не с много. И няма да правите 240-километрови пътувания без ръце с BlueCruise в тези конкуренти. Разширената система на ниво 2 на Ford е може би най-добрата в бизнеса и е стандартно оборудване на Black Label.

Но дори и при круизиране по тихи магистрали, където луксозно превозно средство трябва да блести, има разочароващи примери за икономия на разходи. Шумът от вятъра и пътя е прекомерен, а ревът от V-6 е силен дори при умерено натоварване. Получавам впечатлението, че този двигател е директно прехвърлен от Ford с минимално усъвършенстване за луксозната марка. А има и малки неща като неразтегателни предпазни колани на втория ред, които се нарязват неудобно по вратовете на децата и ниските възрастни. Сериозно, Lincoln? Няколко седмици преди да прекарам дългия уикенд с Lincoln, прекарах ден в шофиране на 2025 Explorer. Наистина исках да прегърна Aviator; дори и с освеженото лице, мисля, че е сред най-елегантните средни SUV-та на пазара. Но вместо това, установих, че той е просто Ford Explorer, облечен в скъп костюм. Споделянето на платформи определено не е ново в автомобилния свят, всички производители го правят до известна степен. Но това се усеща като старите дни на бейдж инженеринг - минимални усилия с надежда за максимална печалба. За какво си струва, все още мисля, че Aviator изглежда добре. Просто му трябва добра личност, която да съответства.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: